sâmbătă, 1 martie 2008

Ruine II






Un comentariu:

  1. Hmmm... a/n...delicious :0)Cea cu cuiele imi place cel mai mult. Foarte misto. E cool ca ai folosit un camp de profunzime destul de mare asa ca e clara o parte considerabila din imagine. Am si eu o poza din partea cealalta cand te ghemuiai sa faci poza asta. De pare ca a meritat :0P
    Dupa, ultima imi place iar foarte mult. Sunt misto surprinse cele 2 nivele desi poate ar fi mers un blit a.i. sa lumineze si camera de la parter :0). Uite aici e misto ca fereastra din spate e arsa, asa cum comentam la postul anterior. Puteai sa o mai cureti putin in PS pt ca inca se distinge ceva dar am o banuiala ca tie tocmai asta iti place :0).
    Cea cu cele 3 usi (?) e cam dubioasa. Asta probabil din cauza plasei cu painici.
    Oricum misto a/n ce sa zic...

    RăspundețiȘtergere