duminică, 9 martie 2008

Prin ganguri

2 comentarii:

  1. Hm, pe astea nu le vazusem ieri :). Cool. Au iesit misto culorile. Incep sa semene cu cele de pe white balance-ul meu :0P. In prima e cerul cam ars. Ma intreb insa daca am putea sa il expunem corect fara sa subexpunem partea de jos. Poate filtrul ala de polarizare sa ajute?

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru imaginile obtinute, nu stiu unde sunt facute dar imi plac. Am dat peste ele azi cautand fotografii cu ganguri. Sper ca nu te superi daca am ales una dintre aceste fotografii sa serveasca drept imagine pentru una dintre nuvelele mele.
    Poate ca nu vrei link-uri in comentarii. E vorba despre blogul "aiurea prin lume". Daca vrei sa nu ramana imaginea si la mine pe blog, astept mail la harry(coada de maimuta)aiureaprinlume(punct)info.
    Merci anticipat.

    RăspundețiȘtergere