sâmbătă, 1 martie 2008

Ruine I






Un comentariu:

  1. Greu de facut un top aici. Initial cea cu scara mi s-a parut cea mai cool atunci cand le-am vazut pe "oras". Acum insa, dupa ce am vazut-o pe deviant si titlul asociat, cred ca as desemna ca si castigatoare poza nr. 2. Am analizat-o destul de mult pe deviant si e foarte complexa. Adica ai reusit sa cuprinzi multe smecherii. Imi place ca te uiti printr-o gaura in perete, dar privire iti fuge, zic eu inevitabil, catre gaura de sus, deci practic continua povestea in directia aia. Foarte frumoasa compozitia. Dupa mi-a placut cea cu scara si locul 3 ar veni catelul :0).
    Desi o sa sune ca si comentariile la care strambam si eu din nas, la poza nr. 5 era misto daca nu se vedeau casele alea. Adica eu unul as fi preferat sa ard poza in zona aia, sa se vada alb. Fie din highlights, fie cu... clonare :0D
    Cred ca si daca le dai titlu mai adaugi valoare. Adica parca concentreaza mai bine mesajul pe care vrei sa il transmiti. Buna treaba

    RăspundețiȘtergere