marți, 11 martie 2008

Razboiul de fatzada

2 comentarii:

  1. In sfarsit. A durat cam mult. Ma intreb cand le vei pune pe cele din ultima serie. Ultima imi place cel mai mult. E plina de aerul ala vechi. Dupa a 4-a imi place. Zici ca e dintr-un western cu casele alea joase si strazile pustii. I-as da fav daca as putea :0P. Oricum la toate a iesit misto contrastul. Vad ca te-ai tinut departe de sepia de data asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe ultima vroiam s-o sterg ulterior din blog... :P Cred ca mai puteam lucra la incadrare/prelucrare. Cea cu REBU imi place si mie... dar eu sunt obsedata de cosurile de gunoi, asa ca e o parere foarte subiectiva si influentata. Gandirea mi-e intunecata... :P Apropo de sepia, initial aveau o tenta galben-verzuie, gen poze de razboi, de unde si titlul. Ma rog, pe langa faptul ca fatadele cladirilor (sau ex-cladirilor) aratau de parca ar fi facut razboiul... :P

    RăspundețiȘtergere