miercuri, 2 aprilie 2008

Unde lumina nu razbeste


3 comentarii:

  1. Unde lumina nu razbeste? Hm...nu s-ar zice avand in vedere cat de arse sunt pozele :0P. Kidding.
    Frumos titlu.
    Ultima poza e stramba parca, asa cum mi-a iesit si mie. Incep sa cred ca era ceva in neregula cu cladirea. La mine e stramba in partea cealalta insa :0)
    Ultima ar fi mers si color cred. Erau destul de multe nuante bune pe acolo si nu cred ca si-ar fi pierdut din mesaj.
    Ar mai trebui sa mai mergem pe acolo. Poate sa si exploram putin cladirea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arse? Mrrr... nu sunt arse. Pune-ti ochelari. :P Titlul, da... oscilam insa intre razbeste si razbate. Am meditat foarte mult la aceasta chestiune, iar decizia nu a fost una usoara. :P Lasand gluma la o parte, am indreptat a doua poza. Ar fi mers si color... dar mie imi plac mai mult A/N. Din cate vad eu, cu cat am eu mai multe poze A/N cu atat ai tu mai multe poze color... E bine totusi, poate de data asta vom ajunge sa impartim acelasi panou la expozitia finala. Asta daca nu vom avea aceleasi poze (sau tematici mult prea asemanatoare). :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Lol. Never. Cum sa impartim acelasi panou? Ar fi prea mult intuneric la un loc...ar fi ca o gaura neagra :0P.
    Si de bine ce zic ca ar fi mai bine color, parca iar vad ca o sa le am pe toate a/n :)

    RăspundețiȘtergere