joi, 3 aprilie 2008

Old Town

4 comentarii:

  1. Oho, somebody's been busya :0).
    Ai inceput asadar sa sapi prin chestiile vechi. Buna incadrare. Si iar.. culorile ti-au iesit foarte bine. Zici ca sunt luate dintr-un film regizat de Tim Burton.
    Cam strambe liniile portii. Iar ai stat prea mult pe langa mine? Numai eu le scot asa :0P. Banuiesc ca e de la deformarea de perspectiva (?) Poate merge incercata chestia cu transform de care zicea Mugur la curs.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tx. Nu sunt chestii vechi. E din seara in care am cautat biserica rosie. :) Culorile... nu prea sunt culori pt ca e monocromatica. :P Liniile portii, da, sunt cam strambe. Stai linistit, nu atentez la... originalitatea ta. Dar mi-a placut deformarea de perspectiva... un transform->distort ar fi facut-o mult prea plana si anosta. Am postat si varianta... dreapta. Which one? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda... greu de zis. Acum cand stiu ca e voit stramba parca imi place mai mult aia stramba :0).

    RăspundețiȘtergere