joi, 17 aprilie 2008

Ipostaze


2 comentarii:

  1. Cool. Arata bine. Incepi asadar sa iti construiesti portofoliul de portrete? :0). A 2-a (cea din dreapta sus) mi se pare cea mai buna. Foarte misto luminata si excelent incadrata. Foarte reusita poza. Dupa, a 4-a imi place (dreapta jos) datorita expresivitatii. Intre celelalte 2 cam greu sa fac o departajare. A 3-a (stanga jos) ma atrage datorita misterului, cu partile alea intunecate. La prima imi place insa ... ipostaza :0).
    Buna treaba kittis

    RăspundețiȘtergere
  2. Tx, Lupum. Legat de incadrare, n-a fost chiar asa usor pt ca am folosit un trepied improvizat... Deci a fost mai mult vizare. De cropat nu le-am cropat, deci probabil am avut noroc. :) Oricum, va urma (sa vad ce mai scot din seria cu pricina). :P

    RăspundețiȘtergere