vineri, 4 ianuarie 2008

Prin Zapada






Iata ca zapada a navalit peste noi... si nu asa oricum. Asa ca joia asta (da, chiar ziua in care traficul a fost... n-a prea fost, aeropoartele s-au inchis, iar eu am avut concediu:D) ne-am decis sa iesim pe teren infruntand calamitatile naturii... pt "arta". :)
Protagonisti: eu (crissu, crissus, kittie, kittis, skittles), Dani (lupum singuraticum, lupum, lupus, wolfy, ninja), Andreea (attitude) si Iulian (julliano).
Locatie: Parcul Tineretulul.
Ce a urmat dupa: aici :)

3 comentarii:

  1. Ai uitat de creativitate :0P. Primele 2 sunt foarte tari si bineinteles podul dar parca sunt mai dragute variantele prelucrate

    RăspundețiȘtergere
  2. Tx lupu...m. :)
    Pai pe 'creativitate' incerc sa il fac uitat... :P
    A doua poza cred ca am facut-o toti care am fost acolo. Prima desi e simpla mi-a placut pt ca impresioneaza oarecum prin contrastul ~A/N natura versus culori leagane. In ceea ce priveste variantele prelucrate... si mie imi plac, dar... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cool. Pe mine la prima nu m-a atras neaparat contrastul culorilor de care zici, desi probabil a avut impact. Mai mult ideea mi-a placut, un alt fel de contrast -> faptul ca in general parcul e animat, plin de copii, galagios iar acum e asa linistit, nemiscat, plin cu zapada, abandonat parca. Mi-a dat o stare deosebita. E o poza foarte reusita, dupa cum a reiesit si din top de altfel.

    RăspundețiȘtergere