marți, 1 ianuarie 2008

Fantasy






Iesire foto la Cernica. M-au trezit ei de dimineatza... dar a meritat mica excursie. Am mers prin padure pe poteci inconjurate de copaci si crengute acoperite de zapada si spini de gheatza, am traversat lacul inghetat (copii, voi sa nu faceti ca noi) si am facut poze. Mi-au placut mult copacii din zona respectiva, nu stiu ce sunt dar prin parcurile de bucuresti nu prea am gasit asa ceva. Si imi place atmosfera creata de ei in poze. Una mai... fantomatica. Imaginile atasate sunt HDRuri. Chiar daca multi prefera fotografiile cat mai naturale, eu una nu le prefer pt ca ele refrecta realitatea. Iar mie realitatea nu imi place. Din fericire fotografia e una din artele care iti perimit sa-ti creezi propriul tau univers prin intermediul ei. Fie el si dark, ciudat, monocromatic,... prea "digitalizat".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu