miercuri, 30 ianuarie 2008

Eterna Lupta

La lasarea intunericului.

3 comentarii:

  1. Foarte frumoase (primele 2 cel putin). Foarte misto culorile. Asa au iesit din aparat sau le-ai prelucrat in PS? Daca da, expodiscul chiar merita. Ultima e cam bloody.
    Greu de ales o preferata intre primele 2. La prima imi place mai mult peisajul, mai larg, mai intens. In schimb la cea de-a doua imi plac mult culorile de pe ..pod sau cum sa-i zic. Si in special...asa cum era de asteptat textura lemnului.. misto compozitia.
    Un punct in plus pt harnicie. Cred ca esti prima dintre noi care pune poze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Originalele erau mai albastrui putin (ceea ce nu era rau). In PS le-am dat auto levels, contrast, colors dupa care le-am dat o tenta usor rosiatica. La ultima nici nu mai comentez. :P Si mie mi-au placut mult culorile lemnului, inca de la fatza locului. Tx pt aprecieri.
    Si... neahh, nu sunt eu harnica... voi sunteti niste lenesi. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Din motive subiective ultima a disparut. Locul ei n-a ramas insa gol. :)

    RăspundețiȘtergere