marți, 29 decembrie 2009

Leapsa

... primita de la Claudiu. Cat pe ce sa ma fac ca ploua pana la anul cand oricum bilantul s-a facut, lumea si-a umplut burtile cu sarmale si carnati, restul... ce mai conteaza. Ei bine ma tin de promisiune si intru si eu in joc. Chiar "Hai sa-mi bag picioarele! Ce buna sint!" (citat, da?) n-am sa zic. M-am gandit insa sa fiu fair play si pana la urma mi-am facut curaj si am aruncat un ochi in urma (pe al doilea l-am tinut inchis, sa se consemneze) acum pe ultima zecime de metri. Asadar (tobe)... in top best of 2009 plasez Copiii din Tei-Toboc (oh, not again - or sa zica unii), cu varianta short A/N pentru cunoscatori. ;) Mentiuni Brasov - revedere dupa multi ani si Sighisoara - prim contact. Mentionez ca analiza a fost facuta mai mult prin prisma experientei, decat a rezultatelor. Hai c-a fost un an reusit.
Later edit: Adaug la mentiuni si Sibiu - Artmania/Rock On!, la fel tot prin prisma experientei. :P

Dau leapsa Lupului si Andreei. Termen limita: sfarsitul lui ianuarie. :P

Hai s-avem niste sarbatori frumoase si sa nu ne-mbatam ca porcii.

2 comentarii:

  1. Multumesc frumos :)

    Sa stii ca am scotocit eu mai intii pe tot blogul tau (doar aici, nu si celelalte) si, ce-i drept, e foarte greu de ales. Toate sint super :)

    La Multi Ani! si un an bun, frumos, vesel si linistit urez.

    Si... eu zic se ne imbatam :-D.!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deja rosesc. :) Danke!
    La Multi Ani si s-avem un an nota 10!
    Si eu zic la fel... :P

    RăspundețiȘtergere