marți, 29 septembrie 2009

Sibiu - iulie 2009







O calatorie atat de intensa incat m-am intors doar cu 33 de poze. :)

O calatorie care va ramane vie multa vreme in memoria mea prin... kon tikki, prieteni, concerte, tei, artmania, inghetata, asteptare, caldura, my dying bride, surprize, cafe wien, emotii, drum sinuos, plete, soare, branza, comploturi, opeth, chitara, ploaie, vise, forfota, tristania, filmulete, autografe, energie, hoinareala, pain, annette, ceas, umbrelute, aaron pumnul, pian, artificii, prieteni de departe, absolut, lingurite reciclabile, cersetori, frisca, pregatiri, stradute, lacrimi, nightwish, tequila sunrise, zambete, cozi, taxi, mateloti, tricouri negre, jetoane, orphee, turnul, pietele... caldura... amintirile.



Slideshow complet aici.

7 comentarii:

  1. 33 de fotografii, peste 40 de impresii (cu siguranta mult mai multe) rezulta cel mai productiv post de pana acum. Iar Daca adaugam si Jurnalul avem imaginea completa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa da. De cand asteptam sa revii la formatul asta (scris+poze). Intr-adevar o excursie intensa apreciind dupa insiruirea numeroasa. As mai adauga Billa, "comploturi", lingurite reciclabile, hoinareala, caligrafie, 1x, tort, Pain, copii, atmosfera, inghetata, energie, frisca. Asta mai din "culise" ;0)

    RăspundețiȘtergere
  3. Thanks, my emo friends! :)

    Am incercat sa pun accentul pe atmosfera astfel incat sa mai abat putin atentia de la poze, majoritatea facute prin geam, in contralumina. :) Lasand aerele de fotograf la o parte, mi-a facut placere sa postez si mai ales sa-mi reamintesc. Cu ocazia asta am recitit si buclucasul jurnal, drept urmare azi nostalgia e la ea acasa.
    Impresiile se pare ca se tot aduna... thanks de sugestii Lup, ma voi asigura ca-si va gasi fiecare locsorul ei (lista ramane deschisa). Cu toate ca am zis ca aceasta calatorie "va ramane vie multa vreme in memoria mea" cateva dintre adaugiri imi sunt cam vagi... :)) Sa le lamurim in "culise". :P

    PS. Cu ocazia asta am inaugurat si noul meu cont de Picasa cu poze de vacanta. Stay tuned. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Maestre... bucuroasa de vizita, ca de obiceiu. :) In rest, facem si noi ce putem. Multam'!

    P.S. Felicitari pentru efervescentza de pe blog, pentru colaje si... povestirile cu final neasteptat! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dark is beautiful, indeed.
    ti-am furat tema. aproape... :-p

    RăspundețiȘtergere