sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Fotografie si Rock

Doua dintre pasiunile mele de altfel.

Pe 5 noiembrie 2009 am asistat la vernisajul expozitiei FotoGalerIAA la sediul IAA House unde au expus tineri din domeniul marketingului si comunicarii indragostiti de fotografie, printre care si dl Lup. :) Am avut parte de fotografii interesante, metode de prezentare ingenioase, stand-up comedy si... rock, caci ne-au inundat urechile baietii de la RockSchool. O seara reusita as spune.







Fotoreportajul complet se gaseste aici.

Daca va grabiti inca mai puteti prinde FotoGalerIAA pana pe 30 noiembrie. :P

3 comentarii:

  1. Dragutz, dragutz.
    Dar rarutz tare, mai :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uofff... stiu, si nu esti singurul care imi zice asta. Am in plan insa un post pe saptamana (cel putin), sa vad daca reusesc sa ma tin de el. :D

    Multumesc de vizita si aprecieri! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. poi ia sa te te tii de cuvant! bun fotoreportaj! si ce "client"!!!!

    RăspundețiȘtergere