miercuri, 5 ianuarie 2011

Dolls and Shoes


5 comentarii:

  1. Cweepy wittle doll. Ma rog, nu chiar mica dar oricum creepy tot ramane. Frumos efectul de greu, voit sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum am observat... seamana cu peruca mea. :D
    Singurul efect de greu constientizat a fost cel de cap greu a doua zi dimineata. M-am jucat cu ele pe la 3 noaptea din lipsa de somn, am pus 3 layere de texturi in ideea de a obtine un efect grunge (sau grudge)... de dimineata insa am observat ca n-am obtinut decat multa granulatie si niste cearcane ca ale personajului din imagini. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Efectul de grain vroiam sa zic.. un pic ametit de oboseala :0).

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) si ai aplicat niste layere si peste cearcane? Mi-a placut efectul. Intr-adevar destul de mult noise dar se potriveste.

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Lol. Chiar ma intrebam ce-i ala efect de greu... mi-au murit 2 neuroni pt asta. Sa-i ai pe constiinta. :P

    RăspundețiȘtergere