luni, 20 decembrie 2010

Autumn mood: spre Cabana Diham

Autumn mood in toiul iernii. :)







3 comentarii:

  1. Mi se pare normal. Prin comparatie, toamna asta a ta e boierie. Mineca scurta, soare, cald... ce mai, e de vis! :D

    Ai decolorat tu pozele? Par mai darker than life. Sau incercai sa fii subtila? Te-am prins :-D

    Mai ales poza aia cu 3 frati decolorati are asa, un aer retro.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai ce faci domle'... parca erai in vacanta!? :P
    Si iar prin comparatie, anul trecut pe vremea asta postam floricele. :) Eheh...
    Mda, am mai ajustat putin realitatea si i-am dat o tenta movulie (retro, ca si asa pozele sunt facute mai demult) si am mai scos niste cabluri, masini, sticle de plastic... the usual stuff :)

    Multam' de aprecieri ca de obicei si sarbatori fericiti in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun Fericit!, Crissu.
    Iti urez bucate pufoase si somn dulce. Sau invers, cum preferi :-D

    RăspundețiȘtergere