sâmbătă, 22 august 2009

Dead Flowers

Iar m-am jucat cu florile moarte... deh, old habits die hard, intotdeauna astept cu nerabdare ca ele sa se ofileasca pentru ca imaginea lor sa fie captata pe pelicula. De data asta subiectul a fost o gerbera. Rezultatele mai jos (prima e preferata mea).



"I had a dream, far away from here,
Far away from you, far from all the pain.
With strength in numbers, the sad betrayal braves,
Return to desecrate those memories again.
And there you were taking flowers from my grave...
And there you were stealing flowers from my grave...
I kiss the ground but I can hardly breathe,
As you scrape me from the pavement once again.
Safety in numbers, you thought I'd washed away,
But I'm still waiting for the rain..."



Antimatter - Flowers

4 comentarii:

  1. hehe...mie imi place cea din mijloc! I guess I am a close up person :P! geniale umbrele, am mai spus-o!

    RăspundețiȘtergere
  2. :D De-aia am eu asa mari dificultati in a mai posta ceva... intrebi 10 oameni obtii 10 pareri. Glumesc si eu... :) Recunosc ca pe langa florile moarte imi place sa ma joc cu umbrele... si cu veioza mea, aparent atat de nepotrivita pentru foto. Dar ne descurcam si noi cu ce putem. Ca de obicei, multam de comentariu! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu o prefer pe cea din dreapta :0). Ciudat, dar mi se pare ca accentul pica mai tare pe subiect decat in cazul in care fundalul e negru. Tot de umbre sunt si eu impresionat. Si de claritate :0)

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks.
    Dupa cum ziceam, intrebi 10 oameni... :) La prima mie mi-a placut suspansul/misterul, pt ca nu vede legatura dintre floare si vas (nu am taiat-o eu intentionat... asa a iesit din curves). La a doua mi-a placut si mie close-up-ul (detaliile), iar ultima mi se pare ca are o alura mai artistica. :)
    Pt claritate... reteta clasica, m-am jucat cu unsharp mask si putin cu layere si masti (in ideea de a accentua selectiv portiuni).

    RăspundețiȘtergere